czwartek, 14 czerwca 2012

Max Payne Mobile już jest!


Oto po wielu niedotrzymanych datach pojawił się dzisiaj, prosto z mroku narkotykowych podziemi Nowego Yorku - Max Payne Mobile. Wytwór Rockstar jest konwersją pierwszej części przygód policjanta, dla platformy Android (należy przypomnieć, że dla iOS'a gra już od jakiegoś czasu jest dostępna).

Oficjalnie wspierane urządzenia:

Smartfony: Motorola Razr, Razr Maxx, Motorola Atrix, Motorola Photon, Motorola Droid Bionic, HTC Rezound, HTC One X, HTC One S, HTC Evo 3D, HTC Sensation, HTC Droid Incredible 2, Samsung Galaxy Nexus, Samsung Nexus S, Samsung Galaxy Note, Samsung S2, Samsung Galaxy R, Sony Xperia Play, Sony Xperia S, Sony Walkman Z Series Media Player

 Tablety: Acer Iconia, Asus Eee Pad Transformer, Asus Eee Pad Transformer Prime, LG Optimus Pad, Medion Lifetab, Motorola Xoom, Samsung Galaxy Tab 8.9 / 10.1, Sony Tablet S, Sony Tablet P, Toshiba Thrive, HTC Flyer, HTC Jetstream

Oczywiście gra na pewno odpali na większej ilości urządzeń, ale te są przez Rockstar gwarantowane.


Pierwsze wrażenia:
Gra pobiera prawie 1,4GB danych - sporo. Jakość grafiki jest praktycznie identyczna jak na PC, szybkość działania na Galaxy Tab'ie 10.1 wzorowa, brak spowolnień, wszystko działa jak trzeba. Generalnie gra jest identyczna z wersją PC, więc nie bardzo jest co się rozpisywać. Jedyny mankament jak na razie to sterowanie, które jest analogiczne jak w GTAIII, z tym, że tutaj jakość wolniej się wszystko odbywa. Poza tym, jedna z głównych miodności tej gry czyli tryb bullet time, jest praktycznie niepotrzebny, a to dlatego, że mamy tutaj autocelowanie, które można oczywiście wyłączyć, ale przy wyskoku trudno jest odpowiednio celować. To zostało spartolone, być może jakiś update coś naprawi. Tymczasem, jak na pierwszą wersję, gra sie całkiem przyjemnie.

Max Payne Mobile znajdziecie oczywiście standardowo na forum MoDaCo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz